ПИБ – прецакана работа

Видях доста сайтове, в които вече е писано доста по тази тема, но въпреки това и аз реших да драсна два реда за това, защото съм много възмутен от подобно отношение на банката към своите клиенти. Всъщност отношението на банките към клиентите е друга доста дълга тема, за която има какво да напиша, но някой друг път.

Вчера един приятел ми пита дали знам, че ПИБ щели да фалират. Аз много се изненадах от този въпрос, защото, само няколко часа преди това бях прочел някъде, че ПИБ са увеличили депозитите си с над 40%, което не предполага фалит на банката. Ето какво ми прати той: http://oggin.net/vile/fali/. За тези слухове за фалит на ПИБ за първи път чувах!

Днес забелязах, че и той е доста ядосан на банката и е излял това в блога си.

Точно когато най-много ми беше нужно интернет банкирането на ПИБ, то се оказа че не работи! Т.е. то работеше или поне симулираше, че работи, но не можех да видя транзакциите си.

От началото на м. май т.г. Първа инвестиционна банка успешно премина към нова банкова информационна система – FlexCube.

Не знам на кое казват успешно, но това да не можеш да работиш с тяхното онлайн банкиране поради скапан софтуер не е успешно. Името на този продукт не е флекскюб, а флекспън.

Интересно ми е защо изобщо решиха да преминават към нов софтуер, при положение че стария си работеше и вече клиентите бяха свикнали с него. Има една „мъдрост“: Работи ли? Работи! Не се пипа! И друг въпрос, е защо когато за първи път се логнах трябваше да променя паролата си? Или ако имат друг начин за криптиране на паролите в ‘новата успешна ситема’ и е необходимо ново въвеждане, защо не ми позволява да използвам моята стара парола?

При необходимост спешно да наредите плащания в момент, в който интернет банкирането не работи, можете да посетите най-близкия ви клон на банката.

Е, как да стане това, като най-близкия клон на ПИБ е поне на 1500км от мен?! Още със зареждането видях, че сайта им е много счупен. Не знам с какъв браузър са го гледали до като го пишат, но под FF изглежда отчайващо.

Да не говорим, че когато отидох на ‘услуги’ ми показваше данните за картата на някой друг клиент на банката!?. Надявам се моите данни да не са били показани на трети лица!

Междувременно, продължавам да се опитвам да вляза в „успешно“ въведената нова информационна система, но май и денс няма да имам успех с нея:

405 Method Not Allowed

HTTP method GET is not supported by this URL

Advertisements

4 Коментари

  1. […] си с над 40%, което не предполага фалит на банката ПИБ – прецакана работа « Гледна точка None […]

  2. Абе за не съм фен на „работи ли, не го пипай“, обаче като ще правят упгрейд, поне наистина да покажат какви ще са подобриенията от новата система – то ако не за потребителите на електронното банкиране, то дори за вътрешно-банковото им ползване.

  3. Здравейте,

    Искам да предложа всички, които сa недоволни от FlexCube, да напишат по един mail на шефката на виртуалния клон на ПИБ – Живка Пушкарова pjivka@fibank.bg с апел да върнат предната версия на клона, която със сигурност работеше добре, пък дано помогне… 🙂

  4. Съгласен съм с това- поправя се само онова, което е повредено!

    Вижте най- успешната компания в света (според учебниците по маркетинг)- Мак Доналдс. Както са започнали по време оно, така и продължават. С все по- голям и по- голям успех!

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: